Home » , , , , , » De kalder mig Trinity (1970) Se Streaming

De kalder mig Trinity (1970) Se Streaming

Fuld streaming De kalder mig Trinity i bedste video format. Spille streaming De kalder mig Trinity i HD-video. Spille film De kalder mig Trinity i bedste look videoformat. Fuld film streaming De kalder mig Trinity i top kvalitet. Download fuld De kalder mig Trinity i bedste kvalitet.


Du kan forstå komplet beskrivelse af De kalder mig Trinity nedenfor:
  • Original titel : Lo chiamavano Trinità...
  • Film titel : De kalder mig Trinity
  • År for film : 1970
  • Genrer af film : Action, Komedie, Western,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 1970-12-22
  • Virksomheder af film : West Film,
  • Landene i film : Italy,
  • Sprog af film : Italiano,
  • Varighed film : 120 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 7.3
  • Youtube ID film : pzNTQ-a_bUE
  • Oversættelse af film : EN,DE,FR,IT,HU,RU,NO,ES,SV,CS,ZH,PL,DA,NL,PT,
  • Cast af film :Farley Granger (Major Harriman), Paolo Magalotti (Bandit), Ezio Marano (Frank/Weasel), Luigi Bonos (Ozgur), Thomas Rudy (Emiliano), Riccardo Pizzuti (Jeff), Franco Marletta (), Remo Capitani (Mezcal), Ugo Sasso (Sheriff), Dan Sturkie (Tobias), Bud Spencer (Bambino), Michele Cimarosa (Mexican Prisoner), Gisela Hahn (Sarah), Gaetano Imbró (Blond Bounty Killer), Antonio Monselesan (Wildcat Hendricks), Elena Pedemonte (Judith), Terence Hill (Trinity), Luciano Rossi (Timmy), Steffen Zacharias (Jonathan)

0067355

De kalder mig Trinity er den største film udskilles af West Film, der har en beskrivelse af filmen er "Den seje dusørjæger Trinity beslutter at besøge sin halvbror Bambino, der ernærer sig som hestetyv og plattenslager. Selvom de to brødre ikke er de oplagte beskyttere, ender de alligevel som eneste værn mellem den onde major Harriman og en gruppe mormoner, hvilket giver anledning til en smule skyderi og store mængder øretæver.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste kvalitet af lyd og bedste bedste skuespillere.

Hvis nogensinde du sørg for at gå til Film efter titel De kalder mig Trinity, er du godt på højre vandrenser websted. Her kan du forvente gratis eller downloade det fra din egen mobilenhed ved at klikke på download-knappen. Også du kan ser tusinder af nyeste filmtitler gratis ved at registrere at tilvejebringe en medlem. Du individuelt tager to minutter at tilmelde glæde i omfangsrig nyeste film for uden omkostninger

... Se fuld film De kalder mig Trinity i HD-format 1080p ....




Author : Enzo Barboni, Editor : Giampiero Giunti, Dialogue : Gene Luotto, Producer : Donald Taylor, Producer : Joseph E. Levine, Original Music Composer : Franco Micalizzi, Director : Enzo Barboni, Director of Photography : Aldo Giordani, Executive Producer : Roberto Palaggi, Producer : Italo Zingarelli
Selvfølgelig, nu du kan se film af De kalder mig Trinity fuldt længde og find den hyperlink til dette flick De kalder mig Trinity i high definition-format.


Tags: sheriff, saloon, ranch, settler, brother, drifter, mormon, spaghetti western,

0 kommentarer:

Send en kommentar

 
Support : Copyright © 2013. western film fuld ur - All Rights Reserved